niedziela, 23 czerwca 2013

W Gdańsku
Widok na Półwysep Helski z Domu Rybaka
we Władyslawowie

Krokodyl - owoc naszej pracy na plaży

Siatkówka plażowa - jak widać
z dużym poświęceniem

Zadowolone miny uczestników wycieczki

Wyjechaliśmy o 4.43 15 czerwca. Przygotowania ruszyły dużo wcześniej. Droga pociągiem nie była może zbyt łatwa, lecz dobre towarzystwo i nadzieja na dobrą pogodę nad morzem dość mocno dodawała sił. W końcu dotarliśmy do Ostrowa. Jeszcze tego samego dnia wybraliśmy się na plażę...
         8 pełnych dni, w czasie których dominowało przebywanie na plaży, sport - siatkówka, bieganie, piłka nożna, czy dla nieco bardziej leniwych po prostu spacerowanie brzegiem morza. Byliśmy także w Sopocie i w Gdańsku. Zwiedziliśmy Spichlerze na Ołowiance , Żurawia - jedno z najbardziej kojarzonych z Gdańskiem miejsc, a także statek Sołdek. Oprócz tego spacerowaliśmy zabytkowymi uliczkami Gdańska, a także patrzyliśmy na ląd z perspektywy molo w Sopocie.
         Doświadczyliśmy piękna morza, rozmawialiśmy z sobą, dzieliliśmy się tym, co wspólnie przeżywaliśmy, poznaliśmy się lepiej. Przeżywaliśmy chwile radosne i smutne, byliśmy dla siebie wsparciem, wykorzystywaliśmy każdą chwilę na to, aby być aktywnym.
         Serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom zielonej szkoły Ostrowo 2013 oraz ich rodzicom. Młodzieży dziękuję zwłaszcza za stworzenie wspaniałej atmosfery i bardzo dobre zachowanie w różnych sytuacjach. Wszystkim życzę udanego wypoczynku w czasie wakacji!